lørdag 5. januar 2008

Ready for take-off!

oj-oj-ooooj!! nå begynner det brått å nærme seg avreise!! om ca fem timer skal jeg faktisk sitte på flyet fra gardermoen! (om det ikke blir forsinka og avlyst og det som verre er pga uvær da! =/ ) hujedamej... Men om ikke flyet er det, så er i hvert fall jeg klar for avreise! Etter noen avskjedsvisitter, klippings hos marit, borring hos tannlegen og poteter, kålstuing og mors kjøttkaker til middag er jeg klar som et egg faktisk!

Snakkes i Afrika, sier jeg bare! :o)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Godt du er klar da..! Kos jeg rakk å snakke med deg før du dro i natt også.. Så sitter du faktisk i Afrika når du leser dette.. Hvor sykt er ikk edet egentlig.. Hmmm.. Ønsker deg alt godt! Glai! Kosemoseoverdose!

LiBeReJo sa...

jøss:-)
kos deg i afrika:-) og ikke rot deg borti sinte mobb;-P
håper du har det bra der nede:-)

Anette sa...

hey. så kjekt at du he fått dæg blogg:) glede mæg t å læsa når du skrive marr. lykke t dr bårte.

Christine=) sa...

Så vannvittig kult at du har fått deg blogg...eg har venta på denna dagen;);) lede meg te å følga månedane dine i Etiopia her....:D Lykke te der nere:)

Anonym sa...

MAAAAAAARNANNEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
tuppeluppen som dro t Etiopia!
Husk å spill "Lord I thank you" hvææææææææær morra!!!!!!!!!!!!! da kjæm du dæ opp ska æ fortæll dæ;)

Henriette sa...

Oioioi, jeg gleder meg masse til å lese om hvordan du har det i Afrika. Håper du trives godt:) Du ma ha masse lykke til:-D